Szkolenia

Szkolenia zwiększające efektywność

img

Przyspieszamy proces nabywania wiedzy i umiejętności o ponad 40% ponieważ rozumiemy, że czas Twoich pracowników jest bardzo cenny. Wykorzystujemy autorską metodę Speed Learning System™

    Zamawiając szkolenie otrzymasz :

  • 1. Materiały merytoryczne przed szkoleniem wraz z dostępem do testów wiedzy w wersji on-line Dzięki temu Twoi ludzie przyjadą na szkolenie przygotowani do doskonalenia umiejętności, a nie żeby nabyć tylko wiedzę.
  • 2. Unikalną formułę szkolenia w postaci warsztatu oraz treningu z wykorzystaniem gier typu Play&learn. Pozwala to nam zwiększyć efektywność procesu szkoleniowego realizowanego dla Ciebie.
  • 3. Wsparcie w trakcie i po szkoleniu. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w zakresie spotkań typu follow up, coachingu, treningu on the job oraz tworzenia i wspierania w realizacji zadań poszkoleniowych. Co otrzymasz - bez względu na to jak dużą reprezentujesz firmę, z jakiej jesteś branży oraz dział, otrzymasz od nas:

Wystarczą tylko trzy kroki do tego, by rozpocząć rozgrywkę:

  • Krok 1.
    Przygotuj założenia biznesowe gry optymalnie zbliżone do naturalnego środowiska pracy Handlowców.
  • Krok 2.
    Przygotuj wyzwania i zadania merytoryczne, które mają rozwiązywać uczestnicy rozgrywki.
  • Krok 3.
    Wyślij zaproszenie do uczestników rozgrywki i … pozwól im rywalizować i rozwijać się w formie zabawy.
Nie ustaniemy w wysiłkach, by dowiedzieć się jakie masz potrzeby biznesowe oraz sprawdzimy, co Twoi ludzie wiedzą, potrafią, oraz w jakich sytuacjach są mniej efektywni niż od nich tego oczekujesz.
Rozumiemy, że zadaniem biznesowym naszych działań szkoleniowych jest zwiększanie zysku Twojej firmy. Dlatego zmierzymy realizację celów szkoleniowych, wykorzystując do tego Twoje KPI
Otrzymasz dokładnie to, co zapewni ci sukces. Warsztat, kiedy będzie potrzeba wypracowania rozwiązań dla Twojej organizacji. Trening, w sytuacji gdy Twoi ludzie będą potrzebować doskonalić swoje kluczowe umiejętności. Szkolenie, gdy będziesz potrzebował, żeby Twoi ludzie mieli motywację do wykorzystywania wiedzy biznesowej.